Reishi – zarodniki - 100 kaps Yango
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne
(+48) 668 119 161
pon - pt.: 9:00 - 16:00
Opis
Grzyb Reishi – Ganoderma lucidum
Tradycja stosowania grzyba reishi w medycynie chińskiej sięga około 4 000 lat wstecz – chińscy uzdrowiciele już dawno byli świadomi istnienia grzyba reishi. Nazywany jest w Azji „grzybem nieśmiertelności”, co nawiązuje do niezwykłych właściwości reishi powodujących znaczne spowolnienie efektów starzenia.
Grzyb reishi zawiera bardzo dużo witamin i składników mineralnych, m. in. żelazo, magnez, wapń, cynk, miedź, mangan i german. Szczególnie ważna w reishi jest również obecność tzw. polisacharydów (beta-glukany) i trójterpenów, które mają olbrzymie znaczenie w przypadku wielu dolegliwości, co potwierdzają opinie lekarzy .
Zarodniki grzyba reishi według niektórych źródeł wykazują nawet 75-krotnie wyższą aktywność w stosunku do owocnika grzyba, dlatego ten preparat zawiera wyłącznie zarodniki, stworzony z myślą o skutecznej terapii.
Czemu cena jest tak niska?
Podobne produkty kosztują w innych sklepach często 150, 200, a nawet 300 złotych. My natomiast zaopatrujemy się w reishi od najlepszych dostawców bezpośrednio w Chinach – kolebce tego grzyba pro zdrowotnego. Dzięki temu mamy przewagę konkurencyjną i w konsekwencji możemy zaproponować Państwu produkt najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie.
Jak wzmocnić efekt działania reishi?
Należy przyjmować codziennie lewoskrętną witaminę C (kwas L-askorbinowy) lub pić na czczo świeżo wyciśnięty sok z cytryny – więcej na ten temat w dziale Grzyb reishi a witamina CArtykuły. Kwas L-askorbinowy jest dostępny w naszym sklepie w opakowaniu 500g.
Skład: 100% zarodniki grzyba reishi (ganoderma lucidum).
Opakowanie zawiera: 100 kapsułek x 450 mg
Sposób użycia: Profilaktycznie: 2-3 kapsułki dziennie. Popić dużą ilością wody. W stanach chorobowych: do 10 kapsułek na dobę.
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.