• Kontakt telefoniczny: 91-4840-446
  • Kontakt mailowy: sklep@evita.sklep.pl
Producenci
Częste pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Czy podane ceny na stronie to ceny brutto?

Tak, wszystkie ceny podane w naszym katalogu zawierają podatek VAT.

  

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT na zakupione produkty?

Oczywiście, że tak, standardowo do każdego zamówienia dołączmy paragon fiskalny zawierający ceny poszczególnych produktów oraz ich podsumowanie. Jeżeli chcecie Państwo otrzymać Fakturę VAT prosimy o zaznaczenie odpowiedniego pola w trakcie składania zamówienia oraz wprowadzenie danych do faktury (NIP lub PESEL). Jeśli z jakiegoś powodu nie zdążyli Państwo tego uczynić prosimy o kontakt mailowy przed wysłaniem zamówienia.

  

Gdzie znajdę dowód zakupu (paragon / Fakturę VAT) na zakupione produkty?

Dowód zakupu włożony jest do paczki z zamówionymi produktami.

  

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, każdy zakupiony produkt w sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwroty przyjmujemy tylko w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, kompletne, nieużywane, z dołączonym dowodem zakupu: paragonem lub fakturą. Szczegóły znajdą Państwo w Regulaminie.

  

Czy mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki (za pobraniem)?

Tak, pobranie jest jedną z oferowanych przez nasz sklep form płatności. Taka forma płatności zależna jest od wybranego przez Państwa sposobu dostawy w trakcie składania zamówienia.

 

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki jest zależny od wybranego przez Państwa dostawcy. Koszt przesyłki jest widoczny w trakcie składania zamówienia i zostanie dodany do wartości zamówienia po wybraniu adresu dostawcy oraz formy płatności.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48. 668119161

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.668119161

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Bolesława Śmiałego 23 , 70-348 Szczecin, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce "O firmie".  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

 

•          przelew na konto bankowe,

•          płatność za pobraniem,

•          płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

 

  • firma kurierska,
  • paczkomat
  • odbiór w punkcie
  • poczta polska
  • odbiór osobisty.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl