D-drops liquid vitamin D (Objętość netto: 30 ml)
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne
(+48) 668 119 161
pon - pt.: 9:00 - 16:00
Opis
D-drops liquid vitamin D (Objętość netto: 30 ml)
WSTĄP DO KLUBU CALIVITA I KUPUJ 30% TANIEJ
CENA KLUBOWA - 80 zł - WEJDZ
Witamina D w ok. 80% jest syntetyzowana w skórze pod wpływem promieniowania UV, a jedynie 20% jest dostarczane wraz z pokarmem. Jednak w naszej strefie geograficznej ze względu na ograniczoną ilość docierających do ziemi promieni słonecznych coraz częściej występują jej niedobory. Przebywanie przez większość dnia w budynkach, spędzanie niewiele czasu na świeżym powietrzu czy też – słuszne w kontekście ochrony skory przed szkodliwym promieniowaniem – stosowanie kremów z filtrem UV, uniemożliwiają odpowiednią produkcję witaminy D.
- zawiera najbardziej aktywną formę witaminy D - witaminę D3 – cholekalcyferol (siła działania witaminy D3 jest 30% większa niż witaminy D2);
- ma przyjemny, cytrusowy smak i aromat, dzięki zawartości naturalnych aromatów z pomarańczy i olejku z cytryny;
- witamina D3 pozyskiwana jest z oleju z wątroby dorsza;
- produkt nie zawiera cukru, sztucznych słodzików, barwników;
- produkt jest łatwy w dawkowaniu (kroplomierz), bardzo wydajny – zawiera aż 1000 kropli.
- Dzieci powyżej 3 roku życia oraz młodzież do 18 roku życia – 20 μg witaminy D3 (2 krople 0,06 ml) dziennie.
- Osoby dorosłe – do 50 μg witaminy D3 (5 kropli – 0,15 ml) dziennie.
- Osoby powyżej 65 roku życia – do 50 μg witaminy D3 (5 kropli – 0,15 ml) dziennie przez cały rok.
- Kobiety w ciąży* (od II trymestru ciąży) i kobiety karmiące* o ile nie jest zapewniona odpowiednia podaż z diety i/lub synteza skórna – do 50 μg witaminy D3 (5 kropli – 0,15 ml) dziennie.
witamina D (cholekalcyferol), roślinny glicerol, dejonizowana woda, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat z pomarańczy (Citrus sinensis), aromat: olejek cytrynowy (Citrus lemon).
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.